Scroll to Content

Op vrijdag 24 november zijn op de jaarlijkse Award-avond de prijzen uitgereikt voor de beste Foto van het jaar 2017.
Een award van de ledenjury en een award van de vakjury. Uit de genomineerde foto’s van de maand kozen de leden (Publieksprijs) hun winnaar.

Winnaar Publieksprijs 2017 is:     Els van Paasen.   Proficiat!!!

Ook dit jaar heeft een vakfotograaf een keuze gemaakt uit alle onderstaande foto’s en hij heeft er 4 genomineerd voor de prijs van de vakjury.  Onder de foto’s staat de nominatie. De vakjury vertegenwoordigd door fotograaf Bart van Dinten koos als Foto van het jaar 2017 óók de foto van Els van Paasen!!!! Proficiat Els.

Winnaar Vakjury en Foto van het jaar 2017 in de serie Zwart-Wit:   Els van Paasen!

Je ziet nu hierna van alle thema’s de genomineerde foto’s; deze zijn genomineerd door de ledenjury. Slechts 4 foto’s zijn genomineerd door de vakjury, daarvan ziet u onder de foto een vermelding.

Thema: Spinnen

Thema:  Moderne Architectuur