Gerard Veenstra

Wij zijn een groep enthousiaste amateurfotografen uit Grave, die het leuk vinden om samen te fotograferen. We stimuleren, motiveren en inspireren elkaar om onze vaardigheden verder te ontwikkelen en om stappen vooruit te zetten. We leren vooral door te kijken, vragen durven stellen en dingen uitproberen. Het hebben van kennis van je camera geeft je de mogelijkheid aan te sluiten bij de kennis en vaardigheden van de leden van de fotoclub.

Fotoclub de Soos is opgericht in 2011. Het is een club met 30 tot 40 leden. Op de clubmiddagen en in werkgroepen besteden we aandacht aan alle aspecten van de fotografie. Ook hechten wij aan een goede sfeer binnen de club.

Interesse?
Ben jij bezig met fotograferen? Zoek je inspiratie, motivatie en de mogelijkheid samen te fotograferen?  Dan ben je van harte welkom bij Fotoclub de Soos, Kasteeltje 2a in Grave. Kom vrijblijvend een keer langs op een clubmiddag om de sfeer te proeven en om kennis te maken.
Via  CONTACT onder INFO kun je een afspraak maken om er een keertje bij te zijn. Je krijgt dan ook informatie over onze clubmiddagen.

Comments are closed.