Gerard Veenstra

Wij zijn een groep enthousiaste amateurfotografen uit Grave, die het leuk vinden om samen te fotograferen. We stimuleren, motiveren en inspireren elkaar om onze vaardigheden verder te ontwikkelen en om stappen vooruit te zetten. We leren vooral door te kijken, vragen durven stellen en dingen uitproberen. Het is fijn als jij als nieuw lid je eigen fotografische ervaring en kennis met ons deelt.

Fotoclub de Soos is opgericht in 2011. Het is een club met 40 tot 50 leden. Op de clubmiddagen en in werkgroepen besteden we aandacht aan alle aspecten van de fotografie. Door samen onze hobby uit te oefenen en contacten te leggen is er een goede sfeer binnen de club

Meer weten?
Kom vrijblijvend een keer langs op een clubmiddag om de sfeer te proeven en om kennis te maken.

Veel gestelde vragen:

Wie kan lid worden?
Iedereen die graag fotografeert en de basiskennis heeft van fotografie kan lid worden van de fotoclub. Wij stellen geen eisen aan apparatuur. Wel is de voorwaarde dat je lid bent of wordt van de Sociëteit tot Nut ende Vermaeck. Je kunt dan gratis aan alle activiteiten deelnemen.
Wanneer zijn de bijeenkomsten?
Het clubjaar is van eind september tot 1 mei. Twee keer per maand is op maandagmiddag een clubbijeenkomst van 13.30 – 16.00 uur, met aansluitend een gezellig drankje aan de bar.
Kan ik een keer komen kijken?
Je kunt altijd zonder verplichtingen 2 keer binnenlopen. Maak hiervoor een afspraak met het secretariaat. Meer info vind je bij CONTACT / AANMELDEN onder het menu LID WORDEN.
Wat kost het lidmaatschap?
De contributie van de fotoclub bedraagt € 45, inclusief het lidmaatschap van de Fotobond.
De contributie voor de Sociëteit bedraagt €95. Meer info vind je onder het menu LID WORDEN.

Hoe verloopt een clubmiddag?
De eerste clubmiddag van de maand is een middag waar centraal aandacht wordt besteed aan fotobesprekingen, fototechnieken en thema opdrachten. Ook brengen we de besproken onderwerpen en technieken met de camera in praktijk.
De tweede middag is de “werkgroepenmiddag”. Er zijn diverse werkgroepen, denk hierbij aan Natuur en Landschap, Macro, Architectuur, Licht, Water, fotobewerking. Je kunt zelf de werkgroep kiezen die bij jou past. Deze middag wordt door iedere werkgroep gebruikt om foto’s te bespreken, afspraken te maken en er worden centraal presentaties van de werkgroepen getoond.
Hoe kan ik me als definitief lid aanmelden?
Als je 2 keer op de clubmiddagen bent geweest vragen we je of je definitief lid wordt. Wij schrijven je dan in en je krijgt alle info die voor een lid van de fotoclub nodig is, oa. een inlogcode voor het ledendeel van de website. Je bent dan ook verplicht je in te schrijven bij de Sociëteit. Hiervoor meld je je aan op de website van de Sociëteit: www.Societeitgrave.nl.

Comments are closed.